Zwrot należności za niewykorzystane bilety
- Zwroty za odpowiednio poświadczone bilety całkowicie lub częściowo niewykorzystane dokonywane są na podstawie pisemnej reklamacji składanej u wystawcy biletu.
- Za całkowicie niewykorzystane bilety jednorazowe zwraca się zapłaconą należność. Od zwracanych biletów jednorazowych potrąca się odstępne w wysokości 15%, jednak nie mniej niż 1 zł.
- Za całkowicie niewykorzystane bilety okresowe zwraca się zapłaconą należność, a w przypadku częściowego niewykorzystania biletu okresowego – proporcjonalną różnicę za niewykorzystany okres. Od zwracanych biletów okresowych potrąca się odstępne w wysokości 30%, jednak nie mniej niż 15 zł.
- Nie dokonuje się zwrotu skasowanych biletów wydanych przez punkty sprzedaży agencyjnej oraz zakupionych za pośrednictwem systemu moBILET (www.mobilet.pl), a także opłat za przewóz rzeczy i zwierząt.
- Odstępnego nie potrąca się w przypadku, gdy niewykorzystanie biletu nastąpiło z przyczyn leżących po stronie przewoźnika.