1. Bilety sprzedawane przez obsługę pociągu ważne są w terminie, klasie, kategorii pociągu, relacji oraz dla liczby osób zgodnie z taryfą wskazaną na blankiecie.
  2. Bilety wydawane przez punkty sprzedaży agencyjnej uprawniają do przejazdu tylko jednej osoby, w klasie i kategorii pociągu zgodnie z taryfą wskazaną na blankiecie.
  3. Bilety sprzedawane za pośrednictwem telefonów komórkowych oraz globalnej sieci internetowej (www.mobilet.pl, www.KOLEO.pl i www.e-podroznik.pl) ważne są w terminie, klasie, kategorii pociągu, relacji oraz dla liczby osób zgodnie z taryfą wskazaną na bilecie.
  4. Termin ważności biletu wydawanego przez punkty sprzedaży agencyjnej rozpoczyna się od chwili jego skasowania (zalegalizowania) lub od daty i godziny oznaczonej przez obsługę punktu sprzedaży agencyjnej.
  5. Bilety nieskasowane lub z datą wpisaną odręcznie przez podróżnego uznaje się za nieważne.